Thursday, October 30, 2008

WELL............


Okay I am a little in shock because after both my boys... 
I thought I was on the BOY path.
But we are all so excited even though we don't own anything PINK... 
and only know Blue, Trucks, Motorcycles, Dirt, Guitars, and Spikey Hair!  
It will be a fun change around our house!  
Except I told Gabe that we might have to 
get some baby dolls, and barbies for our house 
and he had the look of DISCUST on his face.  
We can't wait to meet our new little angel..... 
around March 5th or so.

27 comments:

Brittney Anderson's Fam said...

I am so excited for you. And me, it is kind of like me having a girl too. so don't be mad if I kind of live through you to experience the girl thing. :) lol we just have been ment to have 2 boys and that is it. CONGRATS!!!!!

Michael and Lindsey said...

Julie I'm sooo happy for you guys! Lunch was so fun today! You look so good by the way!

Em said...

I am so excited you are going to have the cutest girl EVER!!!! Congrats I bet your boys will love having a little sister to protect. Love your stinkin guts!

Taylors said...

yeah! I was in St. George today wondering what time your appointment was and what the outcome was! I am so excited for you guys!

Errin said...

Congrats! thats so exciting! I bet your stolked, little girls are so fun!

Kenzie said...

Woo-hoo! Brett still thinks that it is a joke and Bucky is going to tell him it is a boy. I told him you texted me, and you wouldn't joke about it. I am thrilled for you. I know the feeling you are having right now. It seemed fake to me until Shaylee came out and then I could actually believe that she was really a she. I will have to make you some bows and bracelets. It's so much fun with all the accessories. I am so thrilled for you guys. You need a little girl in the house! And you will be surprised how quickly the pink girl stuff takes over the house.

Graham and Kate said...

I knew it! How exciting to mix things up! :)

Heather said...

Oh YAY!!!!!! Girls are the best!!!! Bucky will be wrapped around her little finger. Just tell him to talk to Shane hahaha! Congrats Julie!!!!

The Swapp's said...

Oh.. yea.. you are going to have so much fun with alil girl after those two boys.. Im so excited for you.

ferardandy said...

congratulations! now i can invite your little girl to arden's pink-girlie parties and we won't make gabe and ethan grossed out.

THE HEWARDS said...
This comment has been removed by the author.
THE HEWARDS said...

Holy cow Yeah!!! I'm soo excited for you guys what a fun little switch!! you guys are going to have the cutest little girl ever. I mean look how pretty your boys are.. I mean cute hahah. Congratzzz

Jed and Kaydence said...

I hope you got the sarcasm in my message, I don't really hate you... I'm really happy for you and am glad for your little family! I know a long time ago you mentioned Molly as a little girls name... is that still an option?

Adam said...

Congrats! We are so happy for you. How fun to have a little girtl. Hey we finally got a blog. You'll have to check it out.Sarah

dbrandolph said...

I AM SOO EXCITED FOR YOU. SHE IS GOING TO BE SO DANG CUTE. I CAN'T WAIT TO SEE HER.

Decker and Tara said...

How exciting, girls are so much fun!

kassy said...

That is so awesome! She will have 2 little built in protectors :) She will be beautiful.

Kariann & Jd said...

AHHH!!!! You two are going to have the cutest little girl ever!! Your boys are adorable so i can only imagine a little girl!! How exciting!! Congratulations!!

Taylors said...

Congrats, how exciting. I can imagine the shock and adjustments that will have to be made but soooo worth it!

jakeandsteph said...

julie I'm so excited for you congrats! it's shocking when you have 2 boys and get a girl but it makes it that much more exciting!

Beau and Ash said...

Yay for another flowers girl! Gabe keeps telling me I need to have a baby,,,, hahah I said ,, I think there will be enough for a while :)

Kylee said...

Thats so awesome! So much fun! She is going to be darling!

levilacyeaston said...

Yea we are so happy for you guys. She is going to be beautiful. Congrats!!

We Are The Butlers said...

Congrats guys. She is gonna be beautiful!

Alana said...

Congrats Julie! I came here through Kelli. Your boys are so dang cute and I'm sure your little girl will be BEAUTIFUL! Little girls are so much fun... I'm happy for you guys!!!

LUKE AND MONICA said...

Thanks Julie! You guys should definitely come by some time and see her. Hope you are feeling well with your pregnancy.

Kim Martin said...

Oh my gosh! Hi Julie!!! I haven't seen you in such a long time! Not since the whole band thing with Meg & Dia! How have you been?! Your kids are soooooooo freaking cute!!! And you're still super skinny after having two?!?! I hope I am like that! Glad to see that you're happy and doing well!